Author: Zsani
•18:55

Rég írtam már az erkélyen lévő kis ,,kertről" (utoljára itt),  jelentem még megvan! Először kezdeném a rossz hírekkel (igen, ilyen is van), hogy utána beszámoljak a jó dolgokról is.:)  A retekkel kapcsolatban nagyon bizakodó voltam, nagyon hamar elkezdett nőni és nagyon szép volt, de mostanra sajnos felnyurgult. Talán nem kapott elég napfényt, sajnos nem tudom, a ritkítás nem lehetett probléma arra nagyon figyeltem. A hagyma sem akar nőni (magról vetve), még mindig úgy néz ki, mintha fű lenne, talán jobb is lenne kihúzgálni. A dughagymák szépen nőnek, bár vastagodni azok sem vastagodnak igazán, így ezt csak félkudarcnak könyvelem el.:)
A jó hír pedig az eper és a fűszernövények. A petrezselyem és az oregano nagyon jól érzi magát, szépek és nagyon gyorsan nőnek. Az eperről kb. másfél hete készítettem ezt a fotót, most már kezd pirosodni. Néhány szem már biztosan lesz, amit szüretelhetünk.:) A paradicsom- és paprikapalántákat elültettük, így ha minden jól megy lesz még néhány balkon-kert poszt.:))
This entry was posted on 18:55 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 megjegyzés:

On 6/07/2012 , Éva írta...

Az eper nagyon szép, már biztos meg is ettétek! A magról ültetett hagymát lehet hogy korábban kellett volna ültetni. Voltam én is így hogy próbálkoztam de szintén ez volt a probléma hogy nagyon megnyúltak.Most csípőspaprikát várnám hogy növekedjen , de elég lassacskán halad!:(

 
On 6/07/2012 , bori írta...

A magról vetett hagyma nagyon lassan fejlődik, dughagymát ha ilyen pici helyre ültetsz érdemes nagyobbakat választani, mert azok hamarabb nőnek, a retek nálam (kertben) akkor nyurgul fel ha már elvénült, tehát vége.

 
On 6/07/2012 , Kati írta...

Szép lett az epred:)
Nálam is kezdenek szépülni a fűszernövények a teraszon, és a kétféle balkonparadicsomom, meg a paprikáim is szépek. Jövő héten én is készítek fotókat, ha lesz időm:)

 
On 6/17/2012 , Zsani írta...

Éva!

Majd a következő bejegyzésben megmutatom, hogy milyen lett az eper.:) Próbálkozni kell, valami csak beválik.:))

Bori!
Köszönöm a tanácsokat! Első próbálkozások ezek, de nem adom fel.:)

Kati! Igen, tényleg szépek az eprek, nagyon jól mutatnak az erkélyen, de sajnos a termés nem az igazi. A balkonparadicsom és a paprika nekem is szépen nő, a fűszernövények is gyönyörűek.:)

 
On 4/20/2013 , Icuska írta...

Szia
Én ma vettem balkonepret,nem győzöm csodálni olyan szép.
Naponta öntözöd a tiedét???
Köszi a választ...

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...