Author: Zsani
•8:00
Kókuszcsókot eddig egyszer sütöttem, félig étcsokoládéba mártva, nagyon finom és mutatós volt. Egy ideje a fagyasztóban várt néhány tojásfehérje, így egyértelmű volt, hogy kókuszcsókot fogok készíteni belőle. Nem voltam biztos abban, hogy fagyasztás után szépen fel tudom majd verni a fehérjéket, de felesleges volt az aggodalom:)

kókuszcsók fotó

Kókuszcsók 

Hozzávalók:
4 tojásfehérje
15-20 dkg cukor
15-20 dkg kókuszreszelék

Elkészítés: A tojásfehérjéket gőz felett  felverem, a gőzről levéve hozzáadom apránként a porcukrot és tovább verem a habot, amíg szép fényes nem lesz. Ezt követően a hozzáteszem a kókuszreszeléket is. Egy tepsit sütőpapírral kibélelek, kiskanál segítségével magas halmokat formázok  a kókuszhabból. Előmelegített sütőben alacsony fokon addig sütöm, ameddig halvány színt nem kap. 
Miután kihűlt olvasztott csokoládéba is lehet mártani!
Kókuszreszelék helyett darált dióval vagy mogyoróval is készíthetjük!

This entry was posted on 8:00 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 megjegyzés:

On 10/02/2014 , Névtelen írta...

Kedves Zsani!

Szerintem kicsit elírtad az arányokat. Nekem 4 fehèrje csak 10 dkg kókuszt ès 10 dkg cukrot vett föl. A múltkor 15-tel csináltam, az tök kemèny ès száraz lett, 10-zel most jó.

Judit

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...