Author: Zsani
•17:41
Gyümölcstortát múlt hétvégén készítettem, egyszerű és sokak által ismert süteményről van szó. Piskóta az alap, amit pudingkrémmel töltöttem meg, gyümölccsel díszítettem, majd tortazselével bevontam.
Túrókrémmel is finom!

hagyományos gyümölcstorta vanília pudinggal fotó


Gyümölcstorta

Hozzávalók:
5 tojás
15 dkg cukor
15 dkg liszt
10 dkg vaj
1 mk. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
Krém: 
4 dl tej
4 evőkanál cukor
1 cs. vanília pudingpor
10 dkg vaj
Díszítés:
2 banán
2-3 őszibarack
tortazselé
víz

Elkészítés: A tojások fehérjét a cukorral habbá verem egyenként hozzáadom a tojások sárgáját és tovább verem. A lisztet a sütőporral elkeverem és a vajat felolvasztom. A tojásos habhoz óvatosan hozzá keverem a lisztes keveréket, végül a megolvasztott, de nem meleg  vajat. A tésztát kikent, kilisztezett tortaformába öntöm, közepes hőmérsékleten sütöm. (tűpróba)
Krém: A pudingport a tasakon lévő utasítás szerint készítem el, de 4 dl tejet adok hozzá. A vajat a cukorral habosra keverem, majd hozzáadom a kihűlt pudingot.
A gyümölcsöket feldarabolom, a banánkarikákat citromlébe forgatom (nem fog megbarnulni).
A tortazselét a tasakon lévő utasítás szerint elkészítem, langyosra hűtöm.

Összeállítás
A kihűlt tésztát megtöltöm a langyos pudinggal, tetejét gyümölcsökkel díszítem, majd tortazselével vonom be.
This entry was posted on 17:41 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...